תקופת צבא ושירות לאומי

חיילים משוחררים

חיילים משוחררים

אתם חיילים משוחררים ומבקשים לדעת את זכויותיכם, הטבות שמגיעות לכם??? יש לכם כתובת! מרכז הצעירים מציע לכם ייעוץ ולווי אישי לקראת היציאה לאזרחות ולאחריו. ניתן לקבל מידע אודות מענק השחרור, פיקדון אישי, עבודה נדרשת והטבות מס, הנחות לקורסי פסיכומטרי, מלגות לחיילים משוחררים ועוד. כמו כן, תוכלו להיעזר בליווי התהליכי המקצועי שלנו לקראת מציאת מקור תעסוקתי וסיוע בתהליך פיתוח הקריירה: סדנאות מקצועיות להכנה לעבודה, כתיבת קורות חיים מנצחים, הכנה לקראת ראיונות עבודה – סימולציות מצולמות, קיום ירידי תעסוקה אזוריים ועוד.

פעילויות בתחום

תכל'ס רוב החברות שמציעות קורסים לוקחות מכם המון כסף רק כדי לממן את הוצאות הפרסום שלהם!! לא חבל? אנחנו דאגנו להביא לכם את אותם הקורסים בלי כל השטויות שמסביב, עם האיכות במחיר עלות.

הנה חלק מהקורסים והסדנאות השווים שלנו שייפתחו בקרוב:
קורס אנגלית מדוברת של חברת ברליץ, קורס פסיכומטרי מותאם ללקויי למידה, סדנאות בנושאים פיננסיים, קורסי הכשרה מקצועית והשמה בסופם, סדנאות בנושא תעסוקה ועוד.

קישורים נחוצים

קבוצות פייסבוק לחיילים משוחררים

לתאום פגישת ייעוץ

שני כהן – רכזת חיילים משוחררים
04-6484282
Ex.service@yaic.org.il

שירות לאומי אזרחי

שירות לאומי – הדרך שלי להצלחה

!נעים להכיר

תכנית "נערות ונערים למען הקהילה" של עמותת בת עמי, הינה תכנית ייחודית הפועלת מזה 6 שנים בעפולה בשיתוף עם מרכז הצעירים ומאפשרת בהצלחה רבה לצעירים\ות שחוו מצבי משבר וקושי, לעשות שינוי של ממש במסגרת שירות לאומי, בה הם תורמים למדינה ומביאים לידי ביטוי את הכוחות והיכולות שלהם.

למה זה כל כך מצליח?

בחירת מקום השירות בתכנית זו בשונה ממסלולי השירות האחרים, ניתנת לצעיר\ה האפשרות לבחור את מקום השירות על פי הרצונות ובהתאם לכישורים של כל אחד. זו הזדמנות להתמקצע ולהתנסות בתחומים ומקומות שתמיד חלמו להיות בהם ולא ידעו איך.

כח של קבוצה: השירות נעשה במסגרת קבוצה קטנה של מתנדבים מהתכנית, אותם מלווה באופן אינטנסיבי רכזת מקצועית, מתחום הע"ס טיפול והחינוך. הצעירים מקבלים הכוונה, תמיכה, העשרה ולווי אישי לאורך השנה.

בנוסף, כדאי לדעת

  • ההתנדבות מתפרסת על פני חמישה ימים בשבוע, כ- 30 שעות שבועיות, כאשר ארבעת הימים הראשונים מוקדשים להתנדבות והיום החמישי להכשרה קבוצתית.
  • בתום שנת השירות הצעירים זכאים לכלל הזכויות וההטבות של חיילים משוחררים. בנוסף, הם מוזמנים להסתייע ביחידה להכוונת חיילים משוחררים ובקרנות נוספות המעניקות סיוע בביצוע שירות.
  • תכנית זו הינה הזדמנות נדירה לשרת בשירות לאומי ובד בבד לקבל כלים מקצועיים המכשירים לחיי עבודה בעתיד.
  • 85%  מהצעירות המשתתפות בתכנית מסיימות שנת שירות מלאה, 88% מבוגרות התכנית משתלבות בהמשך חייהן בלימודים ועבודה.

לפרטים

ענבר
04-6484286

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל